niedziela, 24 lutego 2013

Palety cieni i szminek

Hej :)

Miło dzisiaj mi przedstawić moje dzieci :P 

Pierwsze najstarsze kupiłam 4 lata temu, jestem z niej bardzo zadowolona takie kolory jak są w niej tak samo wyglądają na oczkach nie potrzebna jest do nich baza. Jak widać jest już na niej sporo luk, teraz już rzadziej z niej korzystam bo mi szkoda
Jest z Beauty Factory kupowałam ją na allegro dokładnie nie pamiętam za ile, ale trochę na nią zbierałam 
Posiada 120 kolorów 


Drugim moim dzieckiem jest paleta Mario Luigi 180 kolorów, kolory są gorzej na pigmentowane niż w pierwszej ale też jestem z niej bardzo zadowolona dostałam ją w tamtym roku na święta jak widać też jest często używana :) 


Trzecim dzieckiem jest paleta szminek, kupiłam ją na wypróbowanie też jakiś rok temu przez allegro nie była droga bo z przesyłką zmieściłam się w 100 zł, więc do końca nie spodziewałam się jej efektów, ale jest rewelacyjna kolory są takie jak na palecie długo się trzymają, zastąpiłam nią wszystkie inne szminki bo jest poręczna można ją wszędzie zabrać i kolory ust mieć zawsze idealnie dopasowane bo jest po kilkanaście odcieni danego koloru 

Najnowszym zakupem, kupionym dwa miesiące temu jest paleta cieni, róży i szmineczek z Peggy Sage narazie za dużo nie mogę o niej powiedzieć bo korzystałam tylko raz. Narazie ją oszczędzam :D i kolory za bardzo do mnie narazie nie przemawiają bo ja lubię wyraziste a na niej znajdują się stonowane kolory, ale wszystko przede mną 

To moje dzieci już znacie :P 
Mam nadzieję ze wam się podobają :)


5 komentarzy:

  1. Paletkę 120 cieni również posiadam i bardzo ją lubię :)
    A tak przy okazji wyłącz weryfikację obrazkową jeśli możesz, ułatwi to komentowanie :) Nie widzę też opcji "obserwuj" aby móc dodać Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Paletkę 120 kolorów dużo dziewczyn posiada, też ją mam i jestem z niej bardzo zadowolona:) Nieraz już obczajałam paletę szminek, kusiła mnie ale wciąż nie jestem do końca przekonana...
    Mogę mieć do Ciebie prośbę?
    Zrobiłabyś post o tej palecie? Bardzo interesują mnie swatche, i jak wyglądają one na ustach, czy długo się trzymają, wysuszają

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam kiedyś kupić tą paletę 120..ale boje się jaka jest jakość tych cieni w porównaniu np z Inglot'em albo Sleek'ami ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak tam peggy sage ? Lepiej się trzymaja niż paleta 120? No i jeszcze jak ich pigmentacja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuje dobrze, jedna z mniej wykorzystywanych paletek ze względu na kolorystykę, trzymają się bardzo dobrze zresztą tak samo jak 120, pigmentacja również bardzo dobra. Godna polecania :) Pozdrawiam

      Usuń

Obserwatorzy