poniedziałek, 25 marca 2013

Galeria pazurkowa

Hejka Kochani,
Dzisiaj niestety zabrakło mi czasu, aby wykonać coś dla Was, przed świętami mam dużo roboty w pracy :)  
Więc postanowiłam podzielić się z Wami zdjęciami pazurków 

Wiecznie modna czerwień z cyrkoniami Swarovskiego:


Brokatowe szaleństwo:


 Czerwień z delikatnym kwiatkiem :


Kobiety lubią brąz:


I zieleń również :)



I jak zastanawialiście się nad projektem który ja mogła bym zrobić i czy mieli byście ochotę wziąć udział, bo aż mnie korci aby coś wymyślić :))

P.S. Dodałam dzisiaj listę największych komentatorek, aby wyróżnić te osoby które często sprawiają mi przyjemność zostawiając po sobie ślad :D

5 komentarzy:

  1. Piękne! Najbardziej podobają mi się te drugie od góry fioletowe i ostatnie zielone :)
    P.S. Dzięki za wyróżnienie :) nie spodziewałam się że jestem tak wysoko w top komentatorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, zwłaszcza te fioletowe z brokatem :)
    chociaż nie wiem czemu, nie znoszę mieć więcej niż dwóch warstw lakieru na paznokciach, kiedyś jak zrobiłam sobie tipsy na wesele to je pozrywałam bo nie mogłam wytrzymać O.o wiem, że to była najgorsza rzecz, ale musiałam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja już nie wyobrażam sobie chyba życia bez za żelowania paznokci, zrobisz raz porządnie i miesiąc spokoju,a przy lakierach wkurza mnie to, że tak szybko odchodzą;/

      Usuń
  3. Super! bardzo kontrastowe i charakterystyczne -jak Ty sama :)
    No tak nie dośc ,że zdolna makijażowo to i jeszcze pazurkowo :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy