poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Makijaż NUDE

Hejka 

Dzisiaj mam dla was makijaż Nude 

Chociaż ja rzadko taki sobie robię, teraz ze względu że rano lecę do pracy maluje go częściej  kiedyś to jak wyskoczyłam z takim delikatnym makijażem to znajomi myśleli, że chora jestem skoro bez makijaży hihi, jakoś nie za bardzo lubię takie delikatne makijaże, wolne mocne i żywe kolory :)

A wy często się tak malujecie? Lubicie takie czy wersje mocniejszą? 

Ja na taki makijaż często mówię, że nie mam wcale makijażu :D



6 komentarzy:

  1. To tu mamy podobnie. Ja prawie nigdy nie robię makijażu nude, zawsze walę kolorki i stąd każdego dnia mam inny make up. :-)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj u mnie też taki to rzadkość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnimi czasy miewam taki nudziak dość często zwłaszcza jak mam bardzo mało czasu na wyszykowanie się i jęczącego męża nad głową "co tak długo?"

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazwyczaj wolę mocniejsze makijaże a jak mam mało czasu to nudziak a ale zawsze w obecności czarnej kreski, żeby nie było smętnie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeśli o mnie chodzi to częściej mam właśnie makijaż właśnie typu nude ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też się świetnie w nudziakach czuję :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy