czwartek, 30 maja 2013

Panieński + TAG Co znajduję się w mojej torebce:)

Hejka

Wczoraj mnie nie Było, gdyż organizowałam Wieczór Panieński mojej SIS, będziecie musieli mi wybaczyć moją obecność w kratkę ale zaczął się ostry tydzień przygotowań więc na pewno będę się zjawiać rzadziej.

Dzień zleciał okropnie od rana na nogach, udekorowanie domu, odbiór torta, fryzjer, trochę się działo jeszcze niespodziewania musiałam wybrać się do dentysty, bo na nieszczęście wykruszył mi się ząb;/ Ale wszystko się udało znakomicie, o 17,30 mieliśmy zbiórkę, rozebrałyśmy na szybko Panów z kieliszków:) I wyruszyliśmy na miasto, gdyż pierwszą niespodzianką była sesja zdjęciowa u fotografa( jak już będę miała zdjęcia, na pewno wkleję ) Sesja udała się znakomicie, ubawu były co nie miara najpierw w studio, później w plenerze :) Później wróciliśmy do domu i jak to babki piłyśmy, jadłyśmy, plotkowaliśmy, karaoke, prezenty  it. Kolejnym etapem był wypad do klubu PLR, ogólnie długo by opowiadać, ale zabawa była nieziemska!!! I co najważniejsze Panna Młoda była zadowolona, co mnie jako organizatorkę bardzo ucieszyło:))

A oto nasz torcik :





Więcej zdjęć, dopiero po zgodzie wszystkich uczestniczek hihi:)

Zostałam od tagowana przez Makijażowo i Monikę Ostrowską do zabawy "co znajduję się w mojej torebce", więc oto moja torebka:



Torebkę kupiłam sobie na prezent gwiazdkowy na ryneczku miejskim :)

A oto moja zawartość:


Mimo, że torebka duża i pomieści milion rzeczy u mnie skromnie :)


Portfel i saszetka na pieniądze z utargu:)

Dwa długopisy(czarny i biały), notesik, chusteczki i rękawiczki, które udało mi się idealnie dopasować do torebki (wiem, że zima już za nami, ale one jakoś zostały ;))

Krem, który dostałam, gdy kupowałam karnet na solarium, puder EVELINE, aby zawsze móc poprawić make up, klucze do domu i salonu, awaryjne kolczyki, zawsze się przydadzą, awaryjny telefon, gdyby mój odmówił posłuszeństwa i prześwietlenie zęba :)

Saszetka, którą dostałam od mojej półtorarocznej chrześnicy na urodziny

A w niej, w jednej przegródce balsam do ust NIVEA


 W drugiej wizytówki  


W ostatniej dragi hihi Paracetamol i Rutinoskorbin :)

I oto cała moja zawartość torebki :)

A oto zasady całej zabawy:

A więc tak: 
 O tagowane osoby muszą się wywiązać z mojej nominacji czyli:
Napisać o tagu, że dostało się nominację :)
(np prowodyrką całej akcji jest makijazzowo)
Zrobić zdjęcie torebki opisać skąd się ją ma,
Zrobić zdjęcie całej jej zawartości (przykład powyżej)
Opisać zawartość jaką się ma w torebce.
O tagować osoby które się chce, i ile się chce

Ja taguje:


Mam nadzieję, że z chęcią weźmiecie udział w zabawie :)



13 komentarzy:

  1. to musiałyście się świetnie bawić :) czekam na więcej zdjęć, a torebka i zawartość bardzo fajna - w mojej jest bałagan xd

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe jutro ci pokaże kotku co mam w środku hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. Zabawa była na pewno świetna :) tort mówi sam za siebie ;D ciekawa zawartość torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialny tort :D no to masz naprawdę porządek, w mojej wiecznie coś niespodziewanego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. matko ale boski pomysl z ta niespodziankowa sesja!!;ooo
    a tort odjazd;ooo

    tez musze a raczej chce ten tag zroic;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem przeciekawa zdjęć z sesji. A tortu to bym sama skosztowała, taki piękny i kuriozalny :D

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. drugi makijaż do 5 tygodnia projektu ;)
    http://makijaze-justyny.blogspot.com/2013/05/drugie-podejscie-do-5-tygodnia-projektu.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana tort jest powalający !!!!!!!1 jeszcze takiego nei widzialam hehehe

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny tort! Rewelacyjny pomysł z tą sesją zdjęciową ;) tylko pozazdrościć takiej świadkowej! Fajnie tu u Ciebie, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz bardzo ładną torebkę! Sama o takiej marzyłam, ale nie udało mi się takiej dostać :( A co do TAGu- zrobione. :)
    http://nail-mo.blogspot.com/2013/06/tag-co-jest-w-mojej-torebce.html

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy