wtorek, 17 września 2013

Pazurkowo- hybrydy INDIGO i mini ombre żelami:)

Witajcie!!!

Przychodzę do Was w końcu z pazurkami, bo ostatnio jakoś zapomniałam robić klientom zdjęcia i zrobił się pazurkowy przestój, a przecież nie samym makijażem człowiek żyje, więc dzisiejsze moje wypociny.

Na początek mini ombre żelowy z niebieskiego i białego żelu + dodatek cyrkonii


I nowość którą wprowadziłam do salonu, a nad która wahałam się od dłuższego czasu są hybrydy, jednak postanowiłam zaryzykować i oto już na siebie zarabiają:

Jak widzicie na zdjęciu na razie skromny zestaw, ale pracować już można:) Wybrałam markę INDIGO, CI co zajmują się paznokciami na pewno o niej słyszeli :) 

A oto wybrane prze zemnie kolory:


I dzisiejsze dwie stylizację:

Dodatkowo, słyszeliście o pazurkach Matowych?? 

Można zakupić takie lakiery, super efekt zawsze coś innego:) 
Jednak również można kupić preparat, który zmatowi nam każdy lakier i ja taki zakupiłam i oto wszystkie moje lakiery mogą dostać drugie życie a tak to wygląda:


No i to na tyle pazurków, postaram się znów zbierać fotki:) Buźka:*

P.S A tych co nie wiedzieli mojego artykułu, a mają ochotę zapraszam " Makijaże w stylu gwiazd" na

10 komentarzy:

  1. Fajne pazuraski ja często robię na hybrydach jak wiesz. A co do matowców to mam kilka fajnych z Golden Rose

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny kolor na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią zobaczyłabym u siebie te pastelowe kolorki :) Do pracy idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja siedzę w akrylach, chociaż mam zamiar się przestawić na żele. Jaką firmę mi polecasz? W moich akrylach jest tak, że akryl klar po jakimś czasie zaczyna żółknąć bez przyczyny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W żelach też się tak dzieje zwłaszcza przy białym frenchu, zazwyczaj żółkną przez solarium i środki chemiczne(które np używam do sprzątania) dlatego polecam noszenie rękawiczek przy pracach domowych (polecam jednak sama nie robię hihi) jeżeli jednak dalej się to dzieje to może z akrylem coś jest nie tak, ja używam lekko fioletowego clearu on jest tylko taki w pojemniku, na paznokciu ma piękny błysk:) A co używasz na koniec? Polerujesz czy nabłyszczacz? bo może to też być wina nabłyszczacza. Mam nadzieję, że pomogłam, jak masz jakieś pytania jeszcze pytaj, z chęcią odpowiem, w miarę oczywiście jak będę wiedzieć:)

      Usuń
  5. Rany te niebieskie są cudne! Ach zebym ja tez umiała tak ładnie paznokcie zrobić :<

    OdpowiedzUsuń
  6. Wczoraj właśnie zrobiłam sobie matowe, niebieskie pazurki. Służy mi do tego matowy utrwalacz z My Secret. Uwielbiam ten efekt.
    Wszystkie pazurki na zdjęciach są świetne, zdolna kobitka z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A jaki ten lakier matujący kupiłaś? :)

    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również z INDYGO z tego co się orientuje mają tylko ten jeden:)

      Usuń

Obserwatorzy