wtorek, 25 lutego 2014

Mrocznie i jeszcze mroczniej :P

Witajcie:)

Wczoraj wieczorem poniósł mnie mrok, całe zło świata wylało się na moją wizję artystyczną :P
Nie wiem czy ktoś zrozumie co autor miał na myśli, ale czekam z wielką ciekawością na Wasze opinie!!!











Po skończeniu stwierdzeniem, że jest za mało mrocznie, więc ją ciut podpicowałam :P
Ostatnio jakoś lubię robić dwie wersje :)













Taka moja mała odskocznia od dziennych wiecznie kolorowych makijaży, zachciało mi się dużooooo czerni!

Co wy na to????

Do usłyszenia :*****

17 komentarzy:

  1. hahaah na FB nieźle wyglądało ale na blogu faktycznie już dość mrocznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Ci wyszedł ten mhrok :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne pomysły! Ale wiesz co ja bym jeszcze zrobiła? Zamiast cieniować twarz bronzerem, wykonturowałabym czarnym cieniem! :D Ciekawa jestem jak by to wyszło... ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, na samym początku były czarne, jednak dla mnie wyglądało to jak brudne hihi nie wiem czemu ale miałam takie skojarzenie dlatego roztarłam to i nałożyłam brąz, ale przy nie których fotach widać odbicie czarnego:)

      Usuń
  4. Przerażająco zdolna Malwina :) Spokojnie mogliby Cię wziąć do horrorów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co autorka miała na myśli nie wiem (zawsze byłam kiepska w interpretacjach na polskim :) ) ale wiem, że mi się bardzo podoba taka mroczna wersja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie pierwsza wersja najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooooo Yeahhh!! jaram się!! :)
    Przepięknie ekhm przemrocznie Ci to wyszło! Idealny kontrast makijażu, oczu i włosów! Super, Super, Super!!
    Uwielbiam Twoją wyobraźnię artystyczną :P

    OdpowiedzUsuń
  8. super!!! :) pasuje Ci idealnie
    szczególnie ostatnia wersja!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje serdecznie:) Fajnie, że moja "wizja" przypadła Wam w gust :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W takim wydaniu lubię Cię najbardziej

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy