niedziela, 27 kwietnia 2014

Krwawa niedziela :)

Hejka :)

Ostatnio tak się wzięłam za szkolenie zwyczajnych make upów że zapomniałam , o tym co najbardziej kocham :) Czyli totalnych szaleństwach , wczoraj miałam chwilę wolną, więc zasiadłam do tworzenia, wizji było brak, ale jak pociekła już krew wyszło samo z siebie, mam nadzieję, że Wam się spodoba, bo szczerze przyznam efekt końcowy przerósł moje oczekiwania :) 






















Ale miałam problem z dodaniem tych zdjęć, mam nadzieję, że wyświetlają się Wam poprawnie:)

Charakteryzacje jak zawsze robiłam domowymi sposobami .

No i czekam z niecierpliwość na Waszą opinie:)

Miłej Niedzieli :** 





22 komentarze:

  1. WOW!!!fajnie to zrobiłaś ,super!!!odlot nieziemski ;-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko, charakteryzacja to chyba Twoje drugie imie :) REWELACJA !!

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze, straszna ta charakteryzacja :) boję się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, gdybym oglądała te zdjęcia wieczorem to chyba bym miała koszmary (w sensie, że tak dobrze Ci wyszło) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh my gosh! jaki ty masz talent! Jesteś genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oooooooooo fak! nieźleeee! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. noooo tak ze tego...zatkało mnie, ta krew jest megaaa :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje serdecznie, dzięki Wam urosłam z 10 cm hahah :****

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, super! Wyglądasz przerażająco ! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. super Ci to wyszło :)
    ja też od jakiegoś czasu mam ochotę an taki krwawy look ale jakoś nie moge się zmobilizować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem co ty robiłaś w tą niedzielę, ale chyba było ciekawie ;)
    Ja też jestem miłośniczką totalnych szaleństw, im dziwniejszy makijaż tym bardziej mi się podoba :D
    Twoja charakteryzacja wygląda genialnie, zwłaszcza, że robiona domowymi sposobami - szacun! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. o jeju! jakis wirusek cie dopadl :P
    wyszlo..... strasznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. o fuck ! kopara mi opadła.....boje sie takiego makeupu u CB !!!!! mam nadzieje ze to zmyłas :)

    rewelacja dalej idź w tym kierunku bo swietnie Ci to wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. awesome!!
    x

    veruzkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy