środa, 15 października 2014

Halloween podejście nr 3 :D

Hejka :)

Po raz kolejny wybraliście propozycje Halloweenową, co mnie bardzo cieszy, bo przynajmniej mogę się wyszaleć, uwielbiam te klimaty :) 
Tak jak obiecałam czym bliżej Halloween tym będzie więcej krwi :)

Mam co prawda w zamyśle zrobienie, nie krwawych propozycji, więc gdy tylko czas pozwoli postaram się i je wykonać:)

A może Wy macie jakieś szczególne propozycje, abym wykonała, chętnie się podejmę w miarę moich możliwość :)

Nie przedłużając, oto dzisiejsza propozycja :



















Do usłyszenia :*** 

12 komentarzy:

  1. Pisałam Ci juz,że jesteś niesamowita? 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. WoW :-) Wyglądasz jak po wypadku :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie to wygląda! W tym wypadku to komplement! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ze wszystkich trzech ten mi si najmniej podoba, ale wciaz jest niesamowity ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna robota! Z czego krew robisz? czy może masz taką specjalną kupioną? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnie, zazwyczaj robiłam, barwnik kakao, miód czasem po prostu cienie + gliceryna lub jakaś szminka, w zależności co mam pod ręką :)

      Usuń
  6. ;o drastycznie ! Oczywiście na plus :D

    OdpowiedzUsuń
  7. A próbowałas kiedyś w takim makijażu przejść się wieczorem np do sklepu ;) ps. Straszny a zarazem genialny ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze przyznam, że nie raz mnie korciło, ale nie chce mieć na sumieniu padających na zawał sąsiadów hahaha :D Dziękuje :**

      Usuń

Obserwatorzy