piątek, 31 października 2014

Zbiór Halloweenowych prac

Hejka Kochani:)

Myślałam, ze zdążę zrobić więcej Halloweenowych propozycji, jednak przenosiny salonu, zajęły mi więcej czasu niż myślałam, dzisiaj spakowałam już wszystkie swoje rzeczy i mam dwu tygodniowy urlop już ciesze się na tą labę, najpierw sobie wyjeżdżam, ale wracam i będę mieć dużo czasu na tworzenie ! Więc nadrobię po Halloweenie, a co może ktoś będzie wybierał się na spóźniona imprezę. 


A tymczasem pomyślałam, żeby zrobić Wam zbiór moich charakteryzacji, wszystko co udało mi się na razie wynaleźć, oto ona:





I tu taka najbardziej śmiechowa :D


Jak widać trochę się trego nazbierało, osobiście uwielbiam takie szaleństwa, gdyby tylko czas mi na to pozwalał robiłam bym  je częściej :) 

A tymczasem strasznego Halloween!!!!!!!

Buziaki do usłyszenia 

8 komentarzy:

  1. Spora kolekcja :) Musiałaś się ładnie napracować :) wszystkie są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam każdą z nich ! Jesteś mega uzdolniona :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. o masakra jestem pod wrażeniem!!
    z pierwszego mixu przeraża mnie w pozytywnym znaczeniu nr 1 i 2, z drugiego natomiast 5 - są tak realistyczne,że aż straszne!

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś najlepsza w charakteryzacjach są mega dobre i oryginalne gratulacje talentu!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś genialna w tym co robisz. Niektóre charakteryzacje jakby rodem z horrorów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje Kochane serdecznie :**

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy