czwartek, 23 kwietnia 2015

Już mi niosą suknie z welonem ...



Której z moich czytelniczek, w tym roku suknie będą nieść ??
Dla przyszłych Panien Młodych przygotowałam propozycje makijażu, oczywiście jako że ja lubię na sobie mocne wersje, przygotowałam dwie, jedna z naturalnymi ustami drugą z czerwienią :)


Na moim oku koniecznie długa wyraźna kreska, najlepiej się w niej czuje :) 





I wersja z ustami :)








Ja na dzień dzisiejszy na pewno wybrała bym wersje z czerwonymi ustami, nadają stylizacji charakteru, jednak wiadomo w dzień w którym wszyscy wycałowują, baluje się całą noc, ważne aby   dobrze się prezentowała, a nie zawsze tak może być, ja przy tym makijażu użyłam szminki Bourjois Rouge edition velvet , do tej pory mnie nie zawiodła zawsze dobrze wygląda, bardzo długo się trzyma i co najważniejsze po zaschnięciu nie zostawia śladów  :) 

Waszym zdaniem jak wygląda idealny makijaż w ten ważny dzień ??
Wy Jaki miałyście? 
Dajcie koniecznie znać! 

Do usłyszenia :**


5 komentarzy:

  1. No Malwinko pasuje ci to :D tylko czekaz az ty staniesz na ślubnym kobiercu :)
    wersja z czerwonymi ustami bardzo przypadła mi do gustu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż! Usta czerwone cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny makijaż, jednak nie odważyłabym się chyba na tak odważną wersję na ślubie ;) chociaż może to kwestia odpowiedniego doboru całości.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny!! :) idealna kreska! :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy